Prywatne Marki

Od 2012 firma stworzyła 12 własnych marek. Część z nich stała się rozpoznawalna na rynkach międzynarodowych. Większość marek realizowana była w segmentach branży beauty, reklamowych oraz marketingowych.
Ostatnia marka własna skupiona całkowicie w segmencie beauty, realizowana była od 2013 na terenie Niemiec w Berlinie. Wielokrotnie nagrodzona w prestiżowych plebiscytach międzynarodowych, była perłą działalności. Wraz z zakończeniem projektu w 2019 firma postanowiła wstrzymać tworzenie kolejnych marek w segmencie branży beauty. Skupiając swoje działania całkowicie na markach w działalnościach sieci rodzinnej. 

Projekty międzynarodowe

Firma A. DUDOJĆ w ostatnich latach zajmowała się współpracą oraz doradztwem w kreowaniu marek międzynarodowo. Większość projektów realizowana była dla klientów z Niemiec, Bułgarii, Białorusi, Norwegii oraz Anglii.
Sporym atrybutem działalności jest stosowanie zawansowanych technik, dobierając innowacyjne rozwiązania dla klientów. Podpierając wszelkie realizacje o połączenie innowacyjności z tradycyjnymi rozwiązaniami, które są ponadczasowe dla niektórych segmentów działalności.

Dla firmy priorytetem we współpracy jest profesjonalizm, dyskrecja oraz poufność. Dlatego nie są publikowane nigdzie żadne informacje na temat marek, kampanii i projektów realizowanych dla klientów.


Kreowanie marek

Kreowanie marek firma zapoczątkowała już w 2012 roku. Obecnie znane w Polsce pojęcie ,,branding'' , jest głównym zakresem realizowanych projektów i kampanii przez A.DUDOJĆ. 
Kreowanie marki gruntownie skupia się na połączeniu różnych technik oraz metod marketingowych, form strategicznych, wykonanie planu mającego na celu wprowadzenie produktu, bądź działalności na rynek. 
Firma zwraca bardzo bacznie uwagę na najdrobniejsze detale i w odróźnieniu do innych działalności w swoim segmencie wykonuje swoje realizacje łącząc branding oraz zarządzanie, aż doprowadzi zlecenie ,,pod klucz''. Dając swoim klientom markę nie tylko rozpoznawalną, ale i nabywająca odbiorców. 

Marki

A.DUDOJĆ w ostatnich latach wyspecjalizowała się w konkretnym segmencie i branżach kreowania marek. Skupiając się na tworzeniu kampanii oraz strategii marketingowych dla konkretnych grup. Do czołowych branż w palecie działalności należą:
  • salony piękności | gabinety medycyny estetycznej 
  • nieruchomości inwestycyjne
  • obiekty noclegowe | hotele  | restauracje | kawiarnie
  • wydawnictwa 
Jedynym wyjątkiem od tego segmentu działań jest stworzona w 2020 własna kolekcja perfum.